עתיד חדש - שרותי אנוש
 

הוסטלים
הוסטלים

הוסטל בית עתיד חדש - משולב רמה ד'

הוסטל משולב לנפגעי נפש

 

כתובת ופרטי התקשרות:

מנהל/ת חנין יעקוב, 052-5009048

כתובת רח' אחי אילת 10 קרית חיים

טלפון 077-5502736

פקס 04-8435422

דואר אלקטרוניachi_eilat@newatid.co.il

בית עתיד חדש

 

 

סביבת מגורים:

הוסטל "בית עתיד חדש" שוכן בלב קריית חיים מזרחית, ברחוב מרכזי ושוקק חיים המעניק מגוון רחב של שירותי קהילה כמו בנקים, דואר, סופרמרקט וכודומה. עובדה זו מהווה יתרון עבור דיירי ההוסטל ומאפשר לדיירים להתערות בקהילה ולפתח עצמאות רבה בתחומי החיים השונים.

ההוסטל נמצא בבניין חדש בן שתי קומות ובעל 7 דירות. בכל דירה סלון ופינת ישיבה, מטבח מאובזר, שירותים ומקלחות, מכונת כביסה, מזגן, טלוויזיה מחוברת לכבלים ועוד.

תאור המקום:

ההוסטל הינו בית מגורים שמיועד לאנשים המתמודדים עם נכות נפשית, המוכנים לעבור תהליך שיקומי בקהילה, בעלי אישור של סל שיקום להוסטל כוללני / מתוגבר.

בהוסטל חיים באחווה כשלושים דיירים שבשלב זה של חייהם אינם מסוגלים לקיים חיים עצמאיים מחוץ למסגרת תומכת והם זקוקים לעזרה בתחומי החיים השונים. מטרת ההוסטל הינה להכשיר את דיירי ההוסטל לחיים עצמאיים בקהילה, להקנות כלים להתמודדות עם מטלות חיי היומיום, לרכוש מיומנויות חברתיות ועוד.

 

 

שיקום:

העבודה בדירות הינה בסגנון של "case manger" - מנהל טיפולי דירתי. לכל דירה מדריך משלה, האחראי עם דייריו על כלל הצרכים בדירה, אישיים וסביבתיים.

הדיירים מכינים את ארוחות הבוקר והערב בדירותיהם בליווי המדריכים ואחראיים על הניקיון בהן. דרך זו עוזרת לקידום ולשיפור היכולות האישיות והחברתיות בחיי היומיום, כמו כן דרך עבודה זאת עוזרת ביותר להכנת הדיירים לחיי מגורים בקהילה במסגרת דיור מוגן, בשלב מתקדם יותר, בהתאם ליכולת ולמסוגלות אישית. 

 

 

לכל דייר בהוסטל תכנית שיקום אישית וייחודית המתחדשת מידי חצי שנה, את התוכנית בונה הדייר בליווי המדריך האישי והעובדת הסוציאלית שלו. התכנית מותאמת למצבו, צרכיו יכולותיו ורצונותיו של הדייר. מרבית דיירי ההוסטל יוצאים כל בוקר לעבודה  במסגרות תעסוקה שיקומיות במסגרות שונות, והדיירים שמתקשים לצאת לעבודה נהנים מתעסוקה מגוונת ומותאמת ליכולותיהם במסגרת ההוסטל.

 

 

הצוות:

צוות ההוסטל כולל מנהלת, פסיכיאטר, עובדות סוציאליות, אחות ומדריכי שיקום שונים, הנמצאים 24 שעות ביממה. כל אנשי הצוות מאופיינים באופי חם, סבלנות עצומה, אהבה ונתינת מקום של כבוד ושייכות לדיירים. צוות ההוסטל פועל למען קידום ועידוד לעצמאות ולניהול חיים בעלי איכות ומשמעות עם דגש על תעסוקה.

 
תרבות ופנאי:

שעות הפנאי מתאפיינות בטיולים, יציאה למועדון חברתי בקהילה, התנדבויות שונות הן בפעילויות וחוגים שונים במועדון ההוסטל. יש עוד רבות לספר על ההוסטל המיוחד שלנו, כל המעוניין מוזמן בחום להגיע לבקר ולהתרשם.

 

 

 גלריית תמונות:

חדר שינה
גלריה בית עתיד חדש
חדר שינה
גלריה בית עתיד חדש
חדר שינה
גלריה בית עתיד חדש
מבחר פינות ישיבה
גלריה בית עתיד חדש
לובי כניסה
גלריה בית עתיד חדש
מכינים אוכל
גלריה בית עתיד חדש
מכינים אוכל
גלריה בית עתיד חדש
מכינים אוכל
גלריה בית עתיד חדש
גלריה בית עתיד חדש
גלריה בית עתיד חדש
סלון
גלריה בית עתיד חדש

פייסבוקחפשו אותנו בפייסבוק

 

עתיד חדש לשרותי אנוש בע"מ   |   כתובת: מורדי הגיטאות 9, קריית אתא   |   טלפון: 04-8669448   |  

פקס: 04-8665256   |   דוא"ל: newatid@bezeqint.net

 

מדיניות הפרטיות   |   הצהרת נגישות   |  תקנון החברה נגד הטרדות מיניות

הפעל נגישות

בניית אתרים